25 May 2010

Mahu Ikut Sistem Saya RM5000 Sebulan

Dibawah ini saya menjawab beberapa soalan hangat
untuk memudahkan anda menyertai saya:


Soalan 1: Apa yang saya dapat bila sertai FLB Pro?

J: Faedah yang bakal anda perolehi sebagai ahli:

- Laman web yang membina list utk anda.
- Autoresponder membuat followup automatik list anda.
- Panduan eksklusif membuat promosi laman web anda.
- 50 Produk Hakcipta berharga RM197
- Barisan bonus kilat bernilai ribuan ringgit.
- Pakej Formula Luar Biasa diposkan kerumah!
- Joint Venture antara ahli flb pro!
- Update terkini sistem flb pro percuma!


Soalan 2: Bagaimana sistem FLB Pro ini boleh buat duit?

J: Apabila anda menjadi ahli, anda diberikan satu web membina list.(List adalah prospek yang berminatdengan peluang kekayaan).
Tugas anda cuma membawa pelawat ke laman web anda. Sistem akan membuat followup
secara automatik kepada list anda. Biasanya 10-20% list akan membuat pesanan selepas mendapat mesej yang
ke 7 - 10!


Soalan 3: Saya tidak pandai promosi dan tiada list, bagaimana?

J: Jangan risau, sebab itulah sistem flb pro ini dicipta supaya mereka yang tidak tahu internet kini mampu buat duit cara automatik. Saya akan tunjukkan 2 teknik membawa
pelawat yang saya sendiri gunakan untuk menjana tidak kurang RM500 sehari! Salah seorang ahli yang menggunakan 2 teknik ini kini mempunyai 4000 list dan RM8000 dibank!


Soalan 4 : Berapa saya boleh jana dalam seminggu?

J: Ada ahli yang mendapat RM100, RM200 malah RM1200 seminggu. Ia bergantung kepada betapa agresifnya anda membuat promosi dan saiz list anda. Dari kajian, list
seramai 1000-5000 mampu meraih RM1000 seminggu!! (Pssstt...Semuanya akan ditunjukkan..!)

Anda boleh lihat saya membayar komisen sebanyak RM300
dalam sehari sahaja kepada ahli, sila klik:

-> Bukti Kukuh


Soalan 5: Berapa bayarannya dan macamana nak bayar?

J: Bayaran keahlian pada masa ini ialah RM295. Sila bank in ke akaun maybank saya dan email kepada saya nama, alamat dan bukti pembayaran.
No akaun saya: 5012 4405 4176
(Sila tuliskan Kod FB:6830 pada borang tempahan untuk mendapatkan bonus kilat ekslusif)


Soalan 6 : Bila dah bayar, lepas itu perlu buat apa?

J: Anda akan mendapat email pengesahan dari saya dimana
anda dikehendaki memilih nama domain. Saya juga akan
berikan link download Bonus Kilat. Berikan saya masa
5-7 hari untuk aktifkan laman web anda. Selepas itu
barulah anda boleh mula promosi dan masyukk!


Soalan 7: Saya tiada modal, camana boleh tolong?

J: Maaf, ini saya tidak boleh tolong ;) Jika anda serius untuk buat duit dari rumah, anda
perlu dapatkan modal. Jual barang yang tidak terpakai, pinjam member dan sebagainya. Anda perlu cari sampai dapat! Perlu usaha cari modal.


Soalan 8 : Saya tiada akaun maybank, boleh join ke?

J: Boleh, tidak kisah apa juga akaun bank anda. Komisen jualan anda saya akan bayar melalui interbank giro atau cek jika anda tiada akaun maybank.


Sekarang masanya untuk menjadikan semua impian anda
satu kenyataan!

You're The Best!


PS: kunci kepada kejayaan saya ialah dengan
membina list tanpa henti dan dengan sendirinya akaun
bank saya meledak dengan jaringan wang segera!

Gunakan sistem saya sekarang:

-> Pakej FLB Sistem Jana Duit


PPS: Apa kata Zulfadli pula, model dari Teluk Intan

"salam nizam.!! thanx alot di atas komisen rm400 untuk
hari ni!! Tadi pergi shopping.. habis rm300!!
then balik shopping tgk akaun bank ..duit betambah rm400!!
haha seronoknya.. esok leh shopping lg!!thanx alot22!!!
caya la bro!!moga business kte makin maju..hik4"

0 comments:

Post a Comment

SocialTwist Tell-a-Friend