26 July 2010

Jangan Iri Hati Jika Anda Tidak Berubah

Terima kasih sifuku Mohd Nizam. Jasamu amat ku kenang. Kepada sesiapa yang kata bisnes ini penipu, lupakan saja hasad dengkimu itu. Lumrah kejadian manusia iri hati melihat orang lain mengecapi bahagia. muehehe...

Apa? Anda tak percaya? Lihat bukti di bawah:


klik untuk besarkan imej di atas

Mungkin ada sesetengahnya iri hati dengan kejayaan orang lain tapi itu adalah lumrah manusia yang tidak boleh menerima hakikat kejayaan orang lain. Jika anda berperasaan begitu, maka buangkanlah jauh-jauh agar and kelihatan muda dan ceria. Melalui raut wajah sahaja orang tua-tua boleh menilai... Power betul orang tua-tua dulu ya?

Tapi saya punya ini lebih power dari orang tua-tua punya skill. Skill apa? Skill teknik side income saya walaupun tak banyak, cukuplah untuk lepaskan seksa, bil-bil seperti berikut:
  1. Bil api
  2. Bil air
  3. Duit minyak
Betul tak? Dan.. ini pula ialah screenshot laman web promosi yang saya dapat. Tengok imej di bawah:




Jumlah pendapatan setakat ini saya terima adalah sebanyak RM 300.00. Bukan RM 30 tau? Ee...Seronoknya.Yahooo...!! Anda boleh memasukkan nama dan email anda untuk mendapatkan EBOOK PERCUMA Rahsia Buat $$$$$ Dari Rumah Bernilai RM97. Selagi masih ada. Wow! Bayar sekali aje, tapi untung berkali-kali.Anda nak Join saya? sila klik pautan di bawah :

>> www.SistemJanaDuit.com

P.S: Sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi saya di
sistemjanaduitluarbiasa@gmail.com
, Insyaallah saya
akan membalasnya dengan segera..

0 comments:

Post a Comment

SocialTwist Tell-a-Friend