06 May 2010

Bagaimana Nak Kumpul Duit Join FLB



Ini jawapan kepada soalan En. Abdul Malik tadi.

Terima kasih kerana menghantar email kepada saya.
saya simpati dan pernah juga mengalaminya.
Add Image
Apa yang saya nasihatkan, anda mempunyai 3 cara untuk
mendahulukan wang tersebut jika tiada modal :

  1. pinjam dari sedara- mara.
  2. pinjam dari adik- beradik.
  3. pinjam dari kawan.
  4. pinjam dari bank.
Manakah yang lebih elok? (perhatian: jangan sesekali pinjam
dari ALONG pula, buruk padahnya)

Atau..

Ada satu cara lagi.

Simpan RM100 setiap bulan dalam bank.
ikut kemampuan anda. Jika masih tidak boleh, anda boleh
menyimpan pada kadar RM50 sebulan dalam bank simpanan.

ingat : jangan disentuh wang tersebut jika anda benar-benar
ingin miliki sistem ini.

Untuk mendaftar, En Abdul Malik boleh layari link yang saya
sertakan di bawah dan klik pada bahagian Langkah Jadi Ahli.

=> http://sistemjanaduit.blogspot.com

Selepas itu, sila baca arahan selanjutnya.
(sila masukkan KOD FB 6830 untuk mendapatkan bonus kilat ekslusif)

Jika anda mampu menyimpan seperti yang saya cadangkan,
anda akan ,menjadi orang kaya.

Jika anda masih belum dapatkan ebook percuma, bolehlah
download di sini. ;

www.SistemJanaDuit.com

jumpa anda di puncak kejayaan!

ikhlas,

Mohd Nizam & Sofiah


P.S : Saya difahamkan kuota 3000,kosong tinggal 200 tempat
sahaja lagi.

P.P.S: Orang lain sudah lama buat duit, tapi kita masih lagi
ternganga melihat kejayaan orang lain.

P.P.P.S : Sahabat, teruskan dengan apa yang anda lakukan
sekarang dan saya pasti anda akan mendapat keputusan yang
sama - gaji tang tak mencukupi, tiada simpanan wang, bos
cerewet dan sebagainya. Atau anda boleh ikut cara macam
saya perolehi RM20,000 sebulan tanpa perlu bercakap atau
berjumpa sesiapa pun, malah saya mampu buat duit walaupun
sedang tidur! saya sedia menolong anda mencapai
kebebasan kewangan sepanjang hayat. Jika anda inginkannya,
pesan sekarang.

0 comments:

Post a Comment

SocialTwist Tell-a-Friend