22 January 2010

Pengenalan Formula Luar Biasa




Sebagai ahli FLB Pro saya mendapat satu pakej produk fizikal yang terdiri dari pada 3 komponen utama. 3 komponen utama tersebut ialah :

1. Buku Formula Luar Biasa
2. Super Bonus Formula Luar Biasa
3. Sistem RM750 Sehari

Komponen 1 : Buku Formula Luar Biasa

Buku ini mengandungi 100++ muka surat yang digabung bersama super bonus . Merangkumi 7 bab penting ilmu gayapos . Cara penyampaian dan bahasa yang digunakan mudah difahami dan diaplikasikan .

Penulis menerangkan setiap topik peri pentingnya ilmu gayapos secara terperinci dan langkah demi langkah. Antara topic panas yang penulis bentangkan ialah :

>> Pengenalan kepada sistem gayapos
>> Step by step beserta contoh untuk mencipta produk panas .
>> Teknik menulis iklan baris yang terperinci dari segi ayat, perkataan dan sebagainya.
>> 10 Tiang Konkrit sesebuah surat jualan yang power
>> Teknik menggandakan respon iklan dan jualan
>> EKSLUSIF! Satu rahsia mendapat iklan dengan harga murah

Sebagai pembaca saya tertarik kepada 2 bab yang penting dalam sesebuah perniagaan mail order iaitu "iklan dan surat jualan". Penulis menerangkan secara lengkap untuk membuat surat jualan yang mengancam berasaskan teknik Yanik Silver yang terkenal dengan surat jualan power dan juga membuat iklan yang hypnotize!

Kedua-dua bab tidak terdapat pada produk CDROM yang saya ada dan tidak diterangkan dengan terperinci dalam buku yang saya beli dipasaran.

Bahagian ini juga menyentuh cara sebenar buat duit dengan gayapos , tip buat duit, teknik buat duit segera .

Komponen ke-2 : Super Bonus Formula Luar Biasa
  • Merangkumi tajuk 7 Rahsia Kekayaan Dan Kejayaan .
  • Membentangkan teknik dan tips pengurusan wang yang cemerlang .
  • Bagaimana Menjana RM100k dari Kosong Dan Kemudian Gandakan Kepada RM1 Juta” .
  • Terdapat teknik membayar hutang cara pro . Dimana kebanyakan dari kita melakukan kesilapan yang sama termasuk ler saya .
Ianya cukup padat dan lengkap . Bahagian ini banyak menyedarkan saya betapa pentingnya teknik pengurusan wang dan cara menggandakannya. Topik yang dibentangkan tidak diajar di sekolah, atau di rumah oleh parent.hehe.

Fakta : Pentingnya pengurusan kewangan dari kekayaan .


Ia juga dimuatkan beberapa koleksi terbaik buletin peluang dan sukses . Ruginya saya tak langgan buletin ini , memang syiok habis..!! Rupa-rupanya banyak lagi pengetahuan tentang perniagaan mail order yang saya tak tahu. Contohnya psikologi membuatkan prospek membuka surat anda !

Komponen ke-3 : Sistem RM750 Sehari . Sistem Sebenar Buat Duit Gayapos

Ini lah asas kepada semua sistem perniagaan didunia ini. Tetapi sistem ini lebih kepada sistem gayapos . Teknik dan taktik menggandakan wang secara ‘Instant’ .

Meliputi psikologi , dan secara keseluruhan inilah asas kepada wang dalam perniagaan. Cara buat duit sebenar dengan gayapos!

Sepatutnya sistem buat duit ini dijual pada harga RM97 ! Tapi, ianya diberi percuma kepada anda. Ya PERCUMA ! khas untuk anda..!

Jika anda kata ada produk sekian-sekian maka anda boleh buat duit dengan mudah , anda salah! kerana asas perniagaan ialah pemasaran , dan pemasaran meliputi 90% perniagaan. Turun naik sesebuah perniagaan bergantung kepada pemasaran.

Mohd Nizam berjaya ‘mencuri’ rahsia jutawan gayapos terkenal Jeff Paul dengan baik sekali.

Anda boleh lihat keajaiban sistem PERCUMA disini:

--> Klik Sini

P.S: Bukan itu sahaja, anda tentu akan terperanjat apabila melihat
bukti Mr. X menjana RM217,72.15 pada bulan Mei 2009 sambil
melepak di Starbucks dengan menggunakan sistem yang sama!

0 comments:

Post a Comment

SocialTwist Tell-a-Friend